Skip Navigation LinksYazgeliştir Forumları » [ARŞİV]Dynamics » CRM 4.0 gelistirme sorusu

CRM 4.0 gelistirme sorusu

Moderatörler: Atayİbrahim , ismailadar , kimiraikkonen , MehmetX , volkankorkmaz

                        
Sayfa 1 / 1[3Cevap]
CRM 4.0 gelistirme sorusu
Kullanıcı İçerik

sema_armagan

 
CRM 4.0 gelistirme sorusu
Gönderim Zamanı: 28-05-2008 16:07:21

sema_armagan

Üyelik Zamanı: 28-05-2008 16:07:21

Gönderi: 1

Puan: 105

Merhaba,

Şu şekilde bir geliştirme yapmak istiyorum.

Müşteri Adayı ekranına Müşteri (cutomerid) alanını ekledim. Bu şekilde, mevcut bir firma için müşteri adayı girişi yapılacak. Bu ekranda Müşteri seçildiğinde Şirket Adı alanına otomatik bu Müşteri alanından seçilen firma adı geliyor.(Bu kısmı javascript ile yaptım)

Bu kaydı Müşteri Adayını Dönüştür fonksiyonunu ile çevirmek istediğimizde şu kontrolleri koymak istiyorum.

Müşteri alanı dolu ise müşteri adayı dönüştür fonksiyonuna bastığımızda gelen dialog ekranında Firma Seçilemez (yani disable) olsun .Fırsat default seçili gelsin

ve Potansiyel Müşteri alanına da Müşteri Adayı ekranında seçtiğiniz müşteriyi getirtmek istiyorum. Bu süreci mevcut müşterilere lead girdiğinizde

devam ettirtmek istiyorum. Yeni Kayıt girişleri sistem standartına uygun şekilde çalışacak.

Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Saygılarımla,

 


1#

mgurbuz

 
YNT:CRM 4.0 gelistirme sorusu
Gönderim Zamanı: 28-05-2008 16:31:13

mgurbuz

Üyelik Zamanı: 14-02-2008 14:01:40

Gönderi: 6

Puan: 130

Merhabalar,
Yapmak istediğiniz şey, yani Müşteri Adayını Dönüştür dialog penceresinin özelleştirilmesi, CRM nin desteklenen özelleştirme kümesi içerisinde yer almıyor. Ancak kendiniz desteklenmeyen bir yöntem bulabilirsiniz o şekilde yapabilirsiniz. Ancak desteklenmediğinden updatelerde veya sürüm yükseltmelerde kaybolabilir veya o  yönteminde çalışmayabilir.

Şöyle bir yöntem tavsiye edebilirim. 
ISV.config ten yeni bir düğme ekleyip veya Müşteri Adayı Dönüştür düğmesinin action özelliğini değiştirerek bu düğmeye tıklandığında, kendi yaptığınız harici bir aspx sayfayı açıp, bu sayfada, müşteri adayı formunda seçtiğiniz firma için, girilmiş müşteri adayı bilgileri ile yeni bir fırsat kaydını oluşturabilirsiniz.
Bunun için yapacağınız sayfaya, müşteri adayı ID si gelecektir. CRM webservisi ile ilgili müşteri adayı kaydını retrieve metodu ile getirebilir, gelen değerleri ise create metodunu kullanarak bir fırsat kaydı oluşturabilirsiniz.


2#

baron

 
YNT:CRM 4.0 gelistirme sorusu
Gönderim Zamanı: 29-07-2008 12:20:20

baron

Üyelik Zamanı: 30-07-2007 22:39:45

Gönderi: 8

Puan: 140

Merhaba,

http://www.yazgelistir.com/Makaleler/1000001394.ygpx adresindeki yazımda da olduğu gibi bir geliştirme yapabilirsiniz. Lead ya da Account ekranlarının onload() ve onsave() eventlarına kod yazarak bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

İyi Çalışmalar.
Barış KANLICA
www.cub-e.net

3#
Sayfa 1 / 1[3Cevap]

İşaretler & Anlamları
Kilitli Kilitli
Çözüm Kabul Edildi Çözüm Kabul Edildi
Normal Normal